T. Kaya, "Türkiye de diş macunu tercihini belirleyen ana etmenler Tüketici paneli verisine dayalı bir marka tercih modeli uygulaması," İktisat, İşletme, Finans , vol.24, no.278, pp.70-91, 2009
Kaya, T. 2009. Türkiye de diş macunu tercihini belirleyen ana etmenler Tüketici paneli verisine dayalı bir marka tercih modeli uygulaması. İktisat, İşletme, Finans , vol.24, no.278 , 70-91.
Kaya, T., (2009). Türkiye de diş macunu tercihini belirleyen ana etmenler Tüketici paneli verisine dayalı bir marka tercih modeli uygulaması. İktisat, İşletme, Finans , vol.24, no.278, 70-91.
Kaya, Tolga. "Türkiye de diş macunu tercihini belirleyen ana etmenler Tüketici paneli verisine dayalı bir marka tercih modeli uygulaması," İktisat, İşletme, Finans , vol.24, no.278, 70-91, 2009
Kaya, Tolga. "Türkiye de diş macunu tercihini belirleyen ana etmenler Tüketici paneli verisine dayalı bir marka tercih modeli uygulaması." İktisat, İşletme, Finans , vol.24, no.278, pp.70-91, 2009
Kaya, T. (2009) . "Türkiye de diş macunu tercihini belirleyen ana etmenler Tüketici paneli verisine dayalı bir marka tercih modeli uygulaması." İktisat, İşletme, Finans , vol.24, no.278, pp.70-91.
@article{article, author={Tolga Kaya}, title={Türkiye de diş macunu tercihini belirleyen ana etmenler Tüketici paneli verisine dayalı bir marka tercih modeli uygulaması}, journal={İktisat, İşletme, Finans}, year=2009, pages={70-91} }