M. DEMİRAY And H. Ş. BURNAZ, "Marka Topluluklarında Fikir Liderliği Yeni Ürün Satın Alma Niyetinin Oluşmasındaki Rolü," 17. Ulusal Pazarlama Kongresi , Balıkesir, Turkey, 2012
DEMİRAY, M. And BURNAZ, H. Ş. 2012. Marka Topluluklarında Fikir Liderliği Yeni Ürün Satın Alma Niyetinin Oluşmasındaki Rolü. 17. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Balıkesir, Turkey).
DEMİRAY, M., & BURNAZ, H. Ş., (2012). Marka Topluluklarında Fikir Liderliği Yeni Ürün Satın Alma Niyetinin Oluşmasındaki Rolü . 17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Balıkesir, Turkey
DEMİRAY, Melek, And HURİYE ŞEBNEM BURNAZ. "Marka Topluluklarında Fikir Liderliği Yeni Ürün Satın Alma Niyetinin Oluşmasındaki Rolü," 17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Balıkesir, Turkey, 2012
DEMİRAY, Melek And BURNAZ, HURİYE Ş. . "Marka Topluluklarında Fikir Liderliği Yeni Ürün Satın Alma Niyetinin Oluşmasındaki Rolü." 17. Ulusal Pazarlama Kongresi , Balıkesir, Turkey, 2012
DEMİRAY, M. And BURNAZ, H. Ş. (2012) . "Marka Topluluklarında Fikir Liderliği Yeni Ürün Satın Alma Niyetinin Oluşmasındaki Rolü." 17. Ulusal Pazarlama Kongresi , Balıkesir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Melek Demiray And author={HURİYE ŞEBNEM BURNAZ}, title={Marka Topluluklarında Fikir Liderliği Yeni Ürün Satın Alma Niyetinin Oluşmasındaki Rolü}, congress name={17. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Balıkesir}, country={Turkey}, year={2012}}