S. D. SEZGİN Et Al. , "Hedef Pazar Olarak Kadınların Aile İçi Satın Alma Karar Yapısı ve Yaşam Biçimi Bölümlendirmesi," Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Dergisi , vol.1, pp.117-135, 1995
SEZGİN, S. D. Et Al. 1995. Hedef Pazar Olarak Kadınların Aile İçi Satın Alma Karar Yapısı ve Yaşam Biçimi Bölümlendirmesi. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Dergisi , vol.1 , 117-135.
SEZGİN, S. D., Uray, N., & Burnaz, H. Ş., (1995). Hedef Pazar Olarak Kadınların Aile İçi Satın Alma Karar Yapısı ve Yaşam Biçimi Bölümlendirmesi. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Dergisi , vol.1, 117-135.
SEZGİN, SELİME, Nimet Uray, And Huriye Şebnem Burnaz. "Hedef Pazar Olarak Kadınların Aile İçi Satın Alma Karar Yapısı ve Yaşam Biçimi Bölümlendirmesi," Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Dergisi , vol.1, 117-135, 1995
SEZGİN, SELİME D. Et Al. "Hedef Pazar Olarak Kadınların Aile İçi Satın Alma Karar Yapısı ve Yaşam Biçimi Bölümlendirmesi." Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Dergisi , vol.1, pp.117-135, 1995
SEZGİN, S. D. Uray, N. And Burnaz, H. Ş. (1995) . "Hedef Pazar Olarak Kadınların Aile İçi Satın Alma Karar Yapısı ve Yaşam Biçimi Bölümlendirmesi." Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Dergisi , vol.1, pp.117-135.
@article{article, author={SELİME DEMET SEZGİN Et Al. }, title={Hedef Pazar Olarak Kadınların Aile İçi Satın Alma Karar Yapısı ve Yaşam Biçimi Bölümlendirmesi}, journal={Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Dergisi}, year=1995, pages={117-135} }