Ö. TUĞBA AYDIN And S. KARAHASANOĞLU, "SOSYAL MEDYA DÖNEMİNDE MÜZİK ÜRETİCİSİ VE TÜKETİCİSİNİN YENİDEN KONUMLANDIRILMASI," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, pp.794-805, 2015
TUĞBA AYDIN, Ö. And KARAHASANOĞLU, S. 2015. SOSYAL MEDYA DÖNEMİNDE MÜZİK ÜRETİCİSİ VE TÜKETİCİSİNİN YENİDEN KONUMLANDIRILMASI. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8 , 794-805.
TUĞBA AYDIN, Ö., & KARAHASANOĞLU, S., (2015). SOSYAL MEDYA DÖNEMİNDE MÜZİK ÜRETİCİSİ VE TÜKETİCİSİNİN YENİDEN KONUMLANDIRILMASI. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, 794-805.
TUĞBA AYDIN, Öztürk, And Songül Karahasanoğlu. "SOSYAL MEDYA DÖNEMİNDE MÜZİK ÜRETİCİSİ VE TÜKETİCİSİNİN YENİDEN KONUMLANDIRILMASI," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, 794-805, 2015
TUĞBA AYDIN, Öztürk T. And KARAHASANOĞLU, Songül. "SOSYAL MEDYA DÖNEMİNDE MÜZİK ÜRETİCİSİ VE TÜKETİCİSİNİN YENİDEN KONUMLANDIRILMASI." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, pp.794-805, 2015
TUĞBA AYDIN, Ö. And KARAHASANOĞLU, S. (2015) . "SOSYAL MEDYA DÖNEMİNDE MÜZİK ÜRETİCİSİ VE TÜKETİCİSİNİN YENİDEN KONUMLANDIRILMASI." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, pp.794-805.
@article{article, author={Öztürk TUĞBA AYDIN And author={Songül Karahasanoğlu}, title={SOSYAL MEDYA DÖNEMİNDE MÜZİK ÜRETİCİSİ VE TÜKETİCİSİNİN YENİDEN KONUMLANDIRILMASI}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2015, pages={794-805} }