N. Altıniğne And E. Karaosmanoğlu, "Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.85-102, 2016
Altıniğne, N. And Karaosmanoğlu, E. 2016. Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.2, no.1 , 85-102.
Altıniğne, N., & Karaosmanoğlu, E., (2016). Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.2, no.1, 85-102.
Altıniğne, Neşenur, And Elif Karaosmanoğlu. "Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.2, no.1, 85-102, 2016
Altıniğne, Neşenur And Karaosmanoğlu, Elif. "Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.85-102, 2016
Altıniğne, N. And Karaosmanoğlu, E. (2016) . "Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.85-102.
@article{article, author={Neşenur Altıniğne And author={Elif Karaosmanoğlu}, title={Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, year=2016, pages={85-102} }