A. B. ELMADAĞ BAŞ, "Mağaza ORtam Özelliklerinin Planlanmamış Satınalma Davranışına Etkisi Üzerine bir Model," Pazarlama Dünyası , vol.42, pp.36-46, 2003
ELMADAĞ BAŞ, A. B. 2003. Mağaza ORtam Özelliklerinin Planlanmamış Satınalma Davranışına Etkisi Üzerine bir Model. Pazarlama Dünyası , vol.42 , 36-46.
ELMADAĞ BAŞ, A. B., (2003). Mağaza ORtam Özelliklerinin Planlanmamış Satınalma Davranışına Etkisi Üzerine bir Model. Pazarlama Dünyası , vol.42, 36-46.
ELMADAĞ BAŞ, Ayşe. "Mağaza ORtam Özelliklerinin Planlanmamış Satınalma Davranışına Etkisi Üzerine bir Model," Pazarlama Dünyası , vol.42, 36-46, 2003
ELMADAĞ BAŞ, Ayşe B. . "Mağaza ORtam Özelliklerinin Planlanmamış Satınalma Davranışına Etkisi Üzerine bir Model." Pazarlama Dünyası , vol.42, pp.36-46, 2003
ELMADAĞ BAŞ, A. B. (2003) . "Mağaza ORtam Özelliklerinin Planlanmamış Satınalma Davranışına Etkisi Üzerine bir Model." Pazarlama Dünyası , vol.42, pp.36-46.
@article{article, author={Ayşe Banu Elmadağ Baş}, title={Mağaza ORtam Özelliklerinin Planlanmamış Satınalma Davranışına Etkisi Üzerine bir Model}, journal={Pazarlama Dünyası}, year=2003, pages={36-46} }