A. B. ÖZÇELİK Et Al. , "Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, pp.1-20, 2017
ÖZÇELİK, A. B. Et Al. 2017. Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3 , 1-20.
ÖZÇELİK, A. B., BURNAZ, H. Ş., & TELCİ, E. E., (2017). Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, 1-20.
ÖZÇELİK, AYŞE, Huriye Şebnem Burnaz, And EMİNE ESER TELCİ. "Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, 1-20, 2017
ÖZÇELİK, AYŞE B. Et Al. "Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, pp.1-20, 2017
ÖZÇELİK, A. B. BURNAZ, H. Ş. And TELCİ, E. E. (2017) . "Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, pp.1-20.
@article{article, author={AYŞE BENGİ ÖZÇELİK Et Al. }, title={Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, year=2017, pages={1-20} }