S. GÜLÜMSER And E. KISAR KORAMAZ, "Kalite yönetimi ve kullanıcı memnuniyeti: İstanbul Şehir Hatları örneği," İstanbul Ticaret Üniversitesi Teknoloji ve Uygulamalı Bilimler Dergisi , vol.2, no.01, pp.75-88, 2019
GÜLÜMSER, S. And KISAR KORAMAZ, E. 2019. Kalite yönetimi ve kullanıcı memnuniyeti: İstanbul Şehir Hatları örneği. İstanbul Ticaret Üniversitesi Teknoloji ve Uygulamalı Bilimler Dergisi , vol.2, no.01 , 75-88.
GÜLÜMSER, S., & KISAR KORAMAZ, E., (2019). Kalite yönetimi ve kullanıcı memnuniyeti: İstanbul Şehir Hatları örneği. İstanbul Ticaret Üniversitesi Teknoloji ve Uygulamalı Bilimler Dergisi , vol.2, no.01, 75-88.
GÜLÜMSER, SERKAN, And Elif Kısar Koramaz. "Kalite yönetimi ve kullanıcı memnuniyeti: İstanbul Şehir Hatları örneği," İstanbul Ticaret Üniversitesi Teknoloji ve Uygulamalı Bilimler Dergisi , vol.2, no.01, 75-88, 2019
GÜLÜMSER, SERKAN And KISAR KORAMAZ, Elif K. . "Kalite yönetimi ve kullanıcı memnuniyeti: İstanbul Şehir Hatları örneği." İstanbul Ticaret Üniversitesi Teknoloji ve Uygulamalı Bilimler Dergisi , vol.2, no.01, pp.75-88, 2019
GÜLÜMSER, S. And KISAR KORAMAZ, E. (2019) . "Kalite yönetimi ve kullanıcı memnuniyeti: İstanbul Şehir Hatları örneği." İstanbul Ticaret Üniversitesi Teknoloji ve Uygulamalı Bilimler Dergisi , vol.2, no.01, pp.75-88.
@article{article, author={SERKAN GÜLÜMSER And author={Elif Kısar Koramaz}, title={Kalite yönetimi ve kullanıcı memnuniyeti: İstanbul Şehir Hatları örneği}, journal={İstanbul Ticaret Üniversitesi Teknoloji ve Uygulamalı Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={75-88} }