U. AYŞE SEDEF And U. ASAN, "Lüks Tüketimde Satın Alma Davranışının Neden Esaslı Modellenmesi," Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.16, pp.253-273, 2016
AYŞE SEDEF, U. And ASAN, U. 2016. Lüks Tüketimde Satın Alma Davranışının Neden Esaslı Modellenmesi. Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.16 , 253-273.
AYŞE SEDEF, U., & ASAN, U., (2016). Lüks Tüketimde Satın Alma Davranışının Neden Esaslı Modellenmesi. Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.16, 253-273.
AYŞE SEDEF, Ulutürk, And Umut Asan. "Lüks Tüketimde Satın Alma Davranışının Neden Esaslı Modellenmesi," Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.16, 253-273, 2016
AYŞE SEDEF, Ulutürk A. And ASAN, Umut. "Lüks Tüketimde Satın Alma Davranışının Neden Esaslı Modellenmesi." Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.16, pp.253-273, 2016
AYŞE SEDEF, U. And ASAN, U. (2016) . "Lüks Tüketimde Satın Alma Davranışının Neden Esaslı Modellenmesi." Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.16, pp.253-273.
@article{article, author={Ulutürk AYŞE SEDEF And author={Umut Asan}, title={Lüks Tüketimde Satın Alma Davranışının Neden Esaslı Modellenmesi}, journal={Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi}, year=2016, pages={253-273} }