E. Karaosmanoğlu Et Al. , "Websiteleri Firmalara Ne Kazandırabilir? Websitesi Kalitesi, Tu¨ketici-Odaklı Marka Değeri ve Satınalma Eğilimi Arasındaki İlişki," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.1, pp.159-174, 2016
Karaosmanoğlu, E. Et Al. 2016. Websiteleri Firmalara Ne Kazandırabilir? Websitesi Kalitesi, Tu¨ketici-Odaklı Marka Değeri ve Satınalma Eğilimi Arasındaki İlişki. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.1 , 159-174.
Karaosmanoğlu, E., Nacar, R., & Uray, N., (2016). Websiteleri Firmalara Ne Kazandırabilir? Websitesi Kalitesi, Tu¨ketici-Odaklı Marka Değeri ve Satınalma Eğilimi Arasındaki İlişki. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.1, 159-174.
Karaosmanoğlu, Elif, Ramazan Nacar, And Nimet Uray. "Websiteleri Firmalara Ne Kazandırabilir? Websitesi Kalitesi, Tu¨ketici-Odaklı Marka Değeri ve Satınalma Eğilimi Arasındaki İlişki," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.1, 159-174, 2016
Karaosmanoğlu, Elif Et Al. "Websiteleri Firmalara Ne Kazandırabilir? Websitesi Kalitesi, Tu¨ketici-Odaklı Marka Değeri ve Satınalma Eğilimi Arasındaki İlişki." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.1, pp.159-174, 2016
Karaosmanoğlu, E. Nacar, R. And Uray, N. (2016) . "Websiteleri Firmalara Ne Kazandırabilir? Websitesi Kalitesi, Tu¨ketici-Odaklı Marka Değeri ve Satınalma Eğilimi Arasındaki İlişki." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.1, pp.159-174.
@article{article, author={Elif Karaosmanoğlu Et Al. }, title={Websiteleri Firmalara Ne Kazandırabilir? Websitesi Kalitesi, Tu¨ketici-Odaklı Marka Değeri ve Satınalma Eğilimi Arasındaki İlişki}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={159-174} }