N. O. Sönmez Et Al. , "Kent Ekosisteminde Konut; Kent Sorunlarını İrdeleyen Bir Entellektüel Ortam Olarak Mimarlık Bitirme Stüdyosu / Housing within Urban Ecosystem; Diploma Studio as an Intellectual Milieu Where Urban Issues are Investigated," mimar.ist , no.53, pp.86-93, 2015
Sönmez, N. O. Et Al. 2015. Kent Ekosisteminde Konut; Kent Sorunlarını İrdeleyen Bir Entellektüel Ortam Olarak Mimarlık Bitirme Stüdyosu / Housing within Urban Ecosystem; Diploma Studio as an Intellectual Milieu Where Urban Issues are Investigated. mimar.ist , no.53 , 86-93.
Sönmez, N. O., Aksoy, M., & Çağdaş, G., (2015). Kent Ekosisteminde Konut; Kent Sorunlarını İrdeleyen Bir Entellektüel Ortam Olarak Mimarlık Bitirme Stüdyosu / Housing within Urban Ecosystem; Diploma Studio as an Intellectual Milieu Where Urban Issues are Investigated. mimar.ist , no.53, 86-93.
Sönmez, Nizam, Meltem Aksoy, And Gülen Çağdaş. "Kent Ekosisteminde Konut; Kent Sorunlarını İrdeleyen Bir Entellektüel Ortam Olarak Mimarlık Bitirme Stüdyosu / Housing within Urban Ecosystem; Diploma Studio as an Intellectual Milieu Where Urban Issues are Investigated," mimar.ist , no.53, 86-93, 2015
Sönmez, Nizam O. Et Al. "Kent Ekosisteminde Konut; Kent Sorunlarını İrdeleyen Bir Entellektüel Ortam Olarak Mimarlık Bitirme Stüdyosu / Housing within Urban Ecosystem; Diploma Studio as an Intellectual Milieu Where Urban Issues are Investigated." mimar.ist , no.53, pp.86-93, 2015
Sönmez, N. O. Aksoy, M. And Çağdaş, G. (2015) . "Kent Ekosisteminde Konut; Kent Sorunlarını İrdeleyen Bir Entellektüel Ortam Olarak Mimarlık Bitirme Stüdyosu / Housing within Urban Ecosystem; Diploma Studio as an Intellectual Milieu Where Urban Issues are Investigated." mimar.ist , no.53, pp.86-93.
@article{article, author={Nizam Onur Sönmez Et Al. }, title={Kent Ekosisteminde Konut; Kent Sorunlarını İrdeleyen Bir Entellektüel Ortam Olarak Mimarlık Bitirme Stüdyosu / Housing within Urban Ecosystem; Diploma Studio as an Intellectual Milieu Where Urban Issues are Investigated}, journal={mimar.ist}, year=2015, pages={86-93} }