N. URAY And H. Ş. BURNAZ, "Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili," In Nezih Neyzi ye Armağan , Pazarlama Ve Kamuoyu Araştırmacıları Derneği, 2001, pp.220-231.
URAY, N. And BURNAZ, H. Ş. Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili. 2001. In Nezih Neyzi ye Armağan , Pazarlama Ve Kamuoyu Araştırmacıları Derneği, 220-231.
URAY, N., & BURNAZ, H. Ş., (2001). Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili. Nezih Neyzi ye Armağan (pp.220-231), Pazarlama Ve Kamuoyu Araştırmacıları Derneği.
URAY, Nimet, And Huriye Şebnem Burnaz. "Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili." In Nezih Neyzi ye Armağan , 220-231. Pazarlama Ve Kamuoyu Araştırmacıları Derneği, 2001
URAY, Nimet And BURNAZ, Huriye Ş. . "Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili." Nezih Neyzi ye Armağan , Pazarlama Ve Kamuoyu Araştırmacıları Derneği, 2001, pp.220-231.
URAY, N. And BURNAZ, H. Ş. (2001) "Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili", Nezih Neyzi ye Armağan . Pazarlama Ve Kamuoyu Araştırmacıları Derneği.
@bookchapter{bookchapter, author ={Nimet Uray And author ={Huriye Şebnem Burnaz}, chaptertitle={Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili}, booktitle={ Nezih Neyzi ye Armağan}, publisher={Pazarlama Ve Kamuoyu Araştırmacıları Derneği}, city={},year={2001} }