A. B. ÖZÇELİK Et Al. , "Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi Düzenleyici Odak Teorisi Yaklaşımı," Marketing Congress , Kütahya, Turkey, 2016
ÖZÇELİK, A. B. Et Al. 2016. Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi Düzenleyici Odak Teorisi Yaklaşımı. Marketing Congress , (Kütahya, Turkey).
ÖZÇELİK, A. B., ARSLANOĞLU, B., KARAOSMANOĞLU, E., & ELMADAĞ BAŞ, A. B., (2016). Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi Düzenleyici Odak Teorisi Yaklaşımı . Marketing Congress, Kütahya, Turkey
ÖZÇELİK, AYŞE Et Al. "Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi Düzenleyici Odak Teorisi Yaklaşımı," Marketing Congress, Kütahya, Turkey, 2016
ÖZÇELİK, AYŞE B. Et Al. "Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi Düzenleyici Odak Teorisi Yaklaşımı." Marketing Congress , Kütahya, Turkey, 2016
ÖZÇELİK, A. B. Et Al. (2016) . "Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi Düzenleyici Odak Teorisi Yaklaşımı." Marketing Congress , Kütahya, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYŞE BENGİ ÖZÇELİK Et Al. }, title={Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi Düzenleyici Odak Teorisi Yaklaşımı}, congress name={Marketing Congress}, city={Kütahya}, country={Turkey}, year={2016}}