H. Ş. BURNAZ And N. URAY, "İlişkisel Pazarlamada Müşteri ile İletişimin Değişen Yapısı: Sosyal Medyanın Rolü Üzerine Bir Değerlendirme," In Selime Sezgin e Armağan , BETA, 2011, pp.23-35.
BURNAZ, H. Ş. And URAY, N. İlişkisel Pazarlamada Müşteri ile İletişimin Değişen Yapısı: Sosyal Medyanın Rolü Üzerine Bir Değerlendirme. 2011. In Selime Sezgin e Armağan , BETA, 23-35.
BURNAZ, H. Ş., & URAY, N., (2011). İlişkisel Pazarlamada Müşteri ile İletişimin Değişen Yapısı: Sosyal Medyanın Rolü Üzerine Bir Değerlendirme. Selime Sezgin e Armağan (pp.23-35), BETA.
BURNAZ, Huriye, And Nimet Uray. "İlişkisel Pazarlamada Müşteri ile İletişimin Değişen Yapısı: Sosyal Medyanın Rolü Üzerine Bir Değerlendirme." In Selime Sezgin e Armağan , 23-35. BETA, 2011
BURNAZ, Huriye Ş. And URAY, Nimet. "İlişkisel Pazarlamada Müşteri ile İletişimin Değişen Yapısı: Sosyal Medyanın Rolü Üzerine Bir Değerlendirme." Selime Sezgin e Armağan , BETA, 2011, pp.23-35.
BURNAZ, H. Ş. And URAY, N. (2011) "İlişkisel Pazarlamada Müşteri ile İletişimin Değişen Yapısı: Sosyal Medyanın Rolü Üzerine Bir Değerlendirme", Selime Sezgin e Armağan . BETA.
@bookchapter{bookchapter, author ={Huriye Şebnem Burnaz And author ={Nimet Uray}, chaptertitle={İlişkisel Pazarlamada Müşteri ile İletişimin Değişen Yapısı: Sosyal Medyanın Rolü Üzerine Bir Değerlendirme}, booktitle={ Selime Sezgin e Armağan}, publisher={BETA}, city={},year={2011} }