Ö. Cordan, "Pop Up Mekan Tasarımı ve Pazarlama İlişkisi," KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , no.9, pp.121-139, 2013
Cordan, Ö. 2013. Pop Up Mekan Tasarımı ve Pazarlama İlişkisi. KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , no.9 , 121-139.
Cordan, Ö., (2013). Pop Up Mekan Tasarımı ve Pazarlama İlişkisi. KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , no.9, 121-139.
Cordan, Özge. "Pop Up Mekan Tasarımı ve Pazarlama İlişkisi," KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , no.9, 121-139, 2013
Cordan, Özge. "Pop Up Mekan Tasarımı ve Pazarlama İlişkisi." KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , no.9, pp.121-139, 2013
Cordan, Ö. (2013) . "Pop Up Mekan Tasarımı ve Pazarlama İlişkisi." KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , no.9, pp.121-139.
@article{article, author={Özge Cordan}, title={Pop Up Mekan Tasarımı ve Pazarlama İlişkisi}, journal={KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2013, pages={121-139} }