H. Çaha And N. BAYYURT, "Saglık Hizmetlerinin Birlestirmesinden Sonra Özel Hastanelerde Hizmet Kalitesi ve Müsteri Memnuniyeti (Istanbul Örnegi)," Akademik Arastirmalar , vol.11, pp.85-98, 2010
Çaha, H. And BAYYURT, N. 2010. Saglık Hizmetlerinin Birlestirmesinden Sonra Özel Hastanelerde Hizmet Kalitesi ve Müsteri Memnuniyeti (Istanbul Örnegi). Akademik Arastirmalar , vol.11 , 85-98.
Çaha, H., & BAYYURT, N., (2010). Saglık Hizmetlerinin Birlestirmesinden Sonra Özel Hastanelerde Hizmet Kalitesi ve Müsteri Memnuniyeti (Istanbul Örnegi). Akademik Arastirmalar , vol.11, 85-98.
Çaha, Havva, And Nizamettin Bayyurt. "Saglık Hizmetlerinin Birlestirmesinden Sonra Özel Hastanelerde Hizmet Kalitesi ve Müsteri Memnuniyeti (Istanbul Örnegi)," Akademik Arastirmalar , vol.11, 85-98, 2010
Çaha, Havva And BAYYURT, Nizamettin. "Saglık Hizmetlerinin Birlestirmesinden Sonra Özel Hastanelerde Hizmet Kalitesi ve Müsteri Memnuniyeti (Istanbul Örnegi)." Akademik Arastirmalar , vol.11, pp.85-98, 2010
Çaha, H. And BAYYURT, N. (2010) . "Saglık Hizmetlerinin Birlestirmesinden Sonra Özel Hastanelerde Hizmet Kalitesi ve Müsteri Memnuniyeti (Istanbul Örnegi)." Akademik Arastirmalar , vol.11, pp.85-98.
@article{article, author={Havva Çaha And author={Nizamettin Bayyurt}, title={Saglık Hizmetlerinin Birlestirmesinden Sonra Özel Hastanelerde Hizmet Kalitesi ve Müsteri Memnuniyeti (Istanbul Örnegi)}, journal={Akademik Arastirmalar}, year=2010, pages={85-98} }