Eğitim Bilgileri
1992 - 1999
1992 - 1999Doktora
Boğaziçi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
1990 - 1992
1990 - 1992Yüksek Lisans
İstanbul Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İşletme Mühendisliği Anabilim Dalı, Türkiye
1986 - 1990
1986 - 1990Lisans
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1998
1998Doktora
Institutional Changes in Turkish Food Retail Sector with Regard to the Development of Large-Scale Retailing
Boğaziçi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
1992
1992Yüksek Lisans
Stratejik planlama ve Türk otomobil sanayiinde bir inceleme
İstanbul Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İşletme Mühendisliği Anabilim Dalı
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
B2 Orta Üstü
B2 Orta ÜstüFransızca
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorProf.Dr.
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme, İşletme Mühendisliği
2005 - 2011
2005 - 2011Doç.Dr.
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme, İşletme Mühendisliği
2002 - 2005
2002 - 2005Yrd.Doç.Dr.
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme, İşletme Mühendisliği
1999 - 2002
1999 - 2002Öğretim Görevlisi Dr.
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme, İşletme Mühendisliği
Yönetimsel Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorÜniversite Yönetim Kurulu Üyesi
İTÜ KKTC
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorRektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
İstanbul Teknik Üniversitesi, İtü Vakfı Dergisi Yayın Kurulu
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorRektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
İstanbul Teknik Üniversitesi, Girişimci Ve Yenilikçi Üniversite Endeksi Çalışma Komisyonu
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorMerkez Müdürü
İstanbul Teknik Üniversitesi, Ginova (Girişimcilik Ve İnovasyon) Merkezi
2017 - 2019
2017 - 2019Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
İstanbul Teknik Üniversitesi
2012 - 2018
2012 - 2018Enstitü Müdürü
İstanbul Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2012 - 2018
2012 - 2018Senato Üyesi
İstanbul Teknik Üniversitesi
2012 - 2018
2012 - 2018Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
İstanbul Teknik Üniversitesi
2013 - 2017
2013 - 2017Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Teknik Üniversitesi, Bilim Mühendislik Ve Teknolojide Kadın Araştırmaları Ve Uygulamaları Merkezi
2016 - 2016
2016 - 2016Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
İstanbul Teknik Üniversitesi, Kamu Konutları Esaslarını Güncelleme Komisyonu
2014 - 2016
2014 - 2016Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
İstanbul Teknik Üniversitesi, Kurumsal Kimlik Ve Logolu Ürünler Komisyonu
2014 - 2016
2014 - 2016Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
İstanbul Teknik Üniversitesi, Kantin, Kafeteryalar Ve Yemek Yeme Yerleri Denetleme Komisyonu
2012 - 2016
2012 - 2016BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
İstanbul Teknik Üniversitesi, Rektörlük
2010 - 2012
2010 - 2012Enstitü Müdür Yardımcısı
İstanbul Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2010 - 2012
2010 - 2012Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
İstanbul Teknik Üniversitesi, Kantin, Kafeteryalar Ve Yemek Yeme Yerleri Denetleme Komisyonu
Akademi Dışı Deneyim
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorSivil Toplum Kuruluşu, Türkiye Pazarlama Derneği
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorDiğer Kamu Kurumu, Yök
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2020
2020Doktora
The Antecedents of Perceived Authenticity in Corporate Social Responsibility and its Impact on Consumer Willingness to Support
Burnaz H. Ş. (Danışman)
G.Nur(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Examining the helpfulness of online customer reviews based on review related factors: The moderating effect of product type
Burnaz H. Ş. (Danışman)
B.Durkaya(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Pazar bölümlendirmede GSP analizine dayalı bir modelleme çalışması
Burnaz H. Ş. (Danışman)
N.Kirişçioğlu(Öğrenci)
2020
2020Doktora
The Framing Impact on Donation Behaviour
Burnaz H. Ş. (Danışman)
S.Demirel(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
The factors affecting consumer intention to use subscription-based online services
Burnaz H. Ş. (Danışman)
Y.OKTAY(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
The impact of hedonic and utilitarian shopping values on sustainable fashion consumption, the moderating role of voluntary simplicity lifestyle
Burnaz H. Ş. (Danışman)
B.ÖYKÜ(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Crowdfunding Community Engagement: Drivers and Outcomes
Burnaz H. Ş. (Danışman)
M.Demiray(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Analyzing Customer Engagement through Customer Experience in Healthcare Industry
Burnaz H. Ş. (Danışman)
A.Bengi(Öğrenci)
2019
2019Doktora
The Impact of Retail Store Environmental Cues on Shopper Behavior
Burnaz H. Ş. (Danışman)
M.Coşkun(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Tüketici değer boyutlarının Y kuşağının marka sadakatine olan etkisinin incelenmesi: Akıllı telefon markaları üzerine bir uygulama
Burnaz H. Ş. (Danışman)
S.DEMİR(Öğrenci)
2018
2018Doktora
An Analysis of Voters’ Perception of Visual Advertisements with respect to Neuro-marketing Approach
Burnaz H. Ş. (Danışman)
A.Alioğlu(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Tüketicilerin yeni teknolojilere yönelik tutumlarının teknoloji kabul modeli ve risk algısı açısından incelenmesi: Akıllı şehir yapılanmasında bir mobil navigasyon örneği
Burnaz H. Ş. (Danışman)
M.KABAKCI(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Customer Switching Behavior Analysis In Telecommunications Via Mobile Number Portability
Burnaz H. Ş.
M.Şenel(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Hızlı Tüketim Ürünleri Sektöründe Analitik Ağ Süreci İle Reklam Mecrası Seçimi
Burnaz H. Ş., Topcu Y. İ. (Eş Danışman)
C.YEŞİLYURT(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Sürdürülebilir Ambalajlamanın Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
Burnaz H. Ş. (Danışman)
S.Övüç(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerinde Menşe Ülke Bilgisinin Rolü: Deri Ayakkabı Sektöründe Bir Uygulama
Burnaz H. Ş.
M.Coşkun(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
The Role Of Online Brand Communities On Word Of Mouth Communication And Purchase Intention of a New Product
Burnaz H. Ş.
M.Demiray(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Evaluating Product Portfolio Performance for A Manufacturing Company in The Automotive Industry
Burnaz H. Ş., Topcu Y. İ. (Eş Danışman)
F.YILMAZ(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2019
2019Human crowding and store messiness: Drivers of retail shopper confusion and behavioral intentions
Coşkun M., Gupta S., Burnaz S.
JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR , cilt.18, sa.4, ss.313-331, 2019 (SSCI)
2019
2019Exploring the impact of brand community identification on Facebook: Firm-directed and self-directed drivers
Demiray M., Burnaz S.
JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH , cilt.96, ss.115-124, 2019 (SSCI)
2012
2012The Effects of Corporate Ethical Values and Personal Moral Philosophies on Ethical Intentions in Selling Situations: Evidence from Turkish, Thai, and American Businesspeople
Marta J., Singhapakdi A., LEE D., BURNAZ S., Topcu Y. İ., Atakan M. G. S., et al.
JOURNAL OF BUSINESS ETHICS , cilt.106, sa.2, ss.229-241, 2012 (SSCI)
2009
2009An exploratory cross-cultural analysis of marketing ethics:The case of turkish, thai, and american businesspeople
Burnaz S., Atakan M. G. S., Topcu Y. İ., Singhapakdi A.
Journal of Business Ethics , cilt.90, sa.SUPPL 3, ss.371-382, 2009 (SCI-Expanded)
2009
2009A Cross Cultural Analysis of Marketing Ethics The Case of Turkish Thai and American Businesspeople
BURNAZ H. Ş., M G Serap A., TOPCU Y. İ., Anusorn S.
Journal of Business Ethics , cilt.90, sa.3, ss.371-382, 2009 (SSCI)
2008
2008An Empirical Investigation of the Ethical Perceptions of Future Managers with a Special Emphasis on Gender – Turkish Case
ATAKAN M. G. S., BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ.
Journal of Business Ethics , cilt.82, sa.3, ss.573-586, 2008 (SSCI)
2003
2003An analysis of the portrayal of gender roles in Turkish television advertisements
Uray N., BURNAZ S.
SEX ROLES , cilt.48, sa.1-2, ss.77-87, 2003 (SSCI)
2003
2003An Analysis of the Portrayal of Gender Roles in Turkish TV Advertisements
URAY N., BURNAZ H. Ş.
Sex Roles: A Journal of Research , cilt.48, ss.77-88, 2003 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2021
2021The influence of 'influencer marketing' on YouTube influencers
Acikgoz F., Burnaz S.
International Journal of Internet Marketing and Advertising , cilt.15, sa.2, ss.201-219, 2021 (Scopus)
2020
2020İnovasyona Giden Yol: Kitle Fonlaması
DEMİRAY M., BURNAZ H. Ş.
Fortune Türkiye , 2020 (Hakemsiz Dergi)
2019
2019A Qualitative Research On Perceived Authenticity of Corporate Social Responsibility
Sahin Kazazoglu G. N., BURNAZ H. Ş.
Journal of Management, Marketing and Logistics , cilt.6, sa.4, ss.225-238, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Positioning of crowdfunding platforms: Turkey as an emerging market case
DEMİRAY M., BURNAZ H. Ş.
Journal of Management Marketing and Logistics , cilt.6, sa.2, ss.84-94, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Customer Experience Quality Dimensions in Health Care: Perspectives of Industry Experts
ÖZÇELİK A. B., BURNAZ H. Ş.
Journal of Management, Marketing and Logistics , cilt.6, sa.2, ss.62-72, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Sadece Müşteri mi Deneyim Yaşar? Hasta Deneyimine 5P Yaklaşımı
BURNAZ H. Ş., ÖZÇELİK A. B.
Harvard Business Review Türkiye , sa.75, ss.102-107, 2019 (Hakemsiz Dergi)
2018
2018An Analysis of Voters’ Perception of Visual Advertisements with Respect to Neuro-Marketing Approach
ALBURAİ A., GİRİSKEN Y., BURNAZ H. Ş.
Journal of Business, Economics and Finance , cilt.7, sa.3, ss.237-258, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Türkiye ve Türk Ürünlerine Yönelik Ulusal Kalıp Yargılar Üzerine Bir Araştırma
COŞKUN M., ERGEN F. H., BURNAZ H. Ş.
Tüketici ve Tüketici Araştırmaları Dergisi , cilt.9, ss.297-316, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Makineler İnsanı Anlar mı? – Nörobilim Teknikleri ile Tüketiciyi Yeniden Keşfetmek
Girişken Y., Burnaz H. Ş.
İTÜ Vakfı Dergisi , cilt.75, ss.62-65, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma
ÖZÇELİK A. B., BURNAZ H. Ş., TELCİ E. E.
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , cilt.3, ss.1-20, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Tüketici Etiği Çerçevesinde Korsan Tüketim: Sosyo-Bilişsel Bir Model Önerisi
OKAN M., BURNAZ H. Ş.
ODTÜ Gelişme Dergisi , cilt.44, sa.1, ss.69-93, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Exploring the Literal Effect of COO for a New Brand: A Conjoint Analysis Approach
Coşkun M., Burnaz S.
Journal of International Consumer Marketing , cilt.28, sa.2, ss.106-120, 2016 (Scopus)
2016
2016User Attitudes towards Mobile Payment: A New Purchasing Application from Turkey
AYDIN G., BURNAZ H. Ş.
Journal of Euromarketing , cilt.25, ss.115-130, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Mobil Cüzdan Kullanım Niyeti ve Kişisel Yenilikçiliğin Aracılık Etkisi
AYDIN G., BURNAZ H. Ş.
Finans, Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , cilt.53, sa.611, ss.71-84, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Exploring the literal effect of country of origin for a new brand a conjoint analysis approach
COŞKUN M., BURNAZ H. Ş.
Journal of International Consumer Marketing , cilt.28, sa.2, ss.106-120, 2016 (Scopus)
2016
2016Adoption of Mobile Payment Systems: A Study on Mobile Wallets
AYDIN G., BURNAZ H. Ş.
Journal of Business, Economics and Finance , cilt.5, sa.1, ss.73-92, 2016 (Hakemli Dergi)
2013
2013The Impact of Country of Origin on Consumers Purchasing Intentions
COŞKUN M., BURNAZ H. Ş.
The Journal of American Business Review , cilt.2, ss.238-245, 2013 (Hakemli Dergi)
2011
2011A Cultural Content Analysis of Multinational Companies Websites
NACAR R., BURNAZ H. Ş.
Qualitative Marketing Research: An International Journal , cilt.14, ss.274-288, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Consumer Evaluations on Brand Extensions B2B Brands Extended into B2C Markets
BURNAZ H. Ş., BİLGİN P.
JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT , cilt.20, ss.256-267, 2011 (Scopus)
2010
2010Have Ethical Perceptions Changed A Comparative Study on the Ethical Perceptions of Turkish Faculty Members
BURNAZ H. Ş., M G Serap A., TOPCU Y. İ.
Journal of Academic Ethics , cilt.8, ss.137-151, 2010 (Scopus)
2007
2007Retail Internationalisation A British Retailer in Turkey
M G Serap A., BURNAZ H. Ş.
European Regional Review, European Retail Digest , ss.40-43, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
2006A Multiple Criteria Decision Making Approach for the Evaluation of Retail Location
BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ.
Journal of Multi-Criteria Decision Analysis (JMCDA) , cilt.14, ss.67-76, 2006 (Hakemli Dergi)
2004
2004Success Factors of a Brand Extension
Göksu Ç., Burnaz H. Ş.
ESTIEM (European Students of Industrial Engineering & Management) Magazine , cilt.26, ss.19-22, 2004 (Hakemli Dergi)
2003
2003Perakendede Dönüşümün Temel Taşı: Büyük Ölçekli Perakendecilik
Burnaz H. Ş.
Retail News , cilt.42, ss.36-38, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
2003Marka Yayma Yoluyla Pazara Sunulan Yeni Ürünlerin Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi
Burnaz H. Ş., Esgin N.
Pazarlama Dünyası , cilt.17, ss.23-30, 2003 (Hakemli Dergi)
1995
1995Hedef Pazar Olarak Kadınların Aile İçi Satın Alma Karar Yapısı ve Yaşam Biçimi Bölümlendirmesi
SEZGİN S. D., Uray N., Burnaz H. Ş.
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Dergisi , cilt.1, ss.117-135, 1995 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2020
2020Kitle Fonlamasına Katlımda Etkili Olan Sosyal Dinamikler
DEMİRAY M., BURNAZ H. Ş.
İSEFAM Çalıştayları, Sakarya Üniversitesi, Sakarya, Türkiye, 12 Nisan - 12 Şubat 2020
2019
2019Has Luxury Consumption Something to Do with Fear and Love?
ÇEŞMECİ C., BURNAZ H. Ş.
The 22nd AMS World Marketing Congress, Edinburgh, Saint Helena, 9 - 12 Temmuz 2019
2019
2019The Impact of Sponsored Content On Attitude Towards Youtube Influencers
BURNAZ H. Ş., ACIKGOZ F.
28th Annual CIMaR Conference, Ankara, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2019
2019
2019Store Disorderliness Effect: Shoppers’ Competitive Behaviors in a Fast Fashion Retail Store
COŞKUN M., GUPTA S., BURNAZ H. Ş.
ACRA Conference, Tuscon, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Nisan 2019
2018
2018Clustering Active Users and Potential Users of a Mobile Payment Application through Self Organizing Maps
YİĞİT P., AYDIN G., BURNAZ H. Ş.
International Statistics Days Conference (ISDC), Türkiye, 3 - 07 Ekim 2018
2018
2018Mobil Navigasyon İle Park Yeri Uygulaması: Tüketici İçin Gerçekten Faydalı, Kolay ve Risksiz mi?
KABAKÇI M., BİLGİLİ B., BURNAZ H. Ş.
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018
2018
2018Ne Yaptığın Değil, Nasıl Algılandığın Önemli: Tüketici Gözünden Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri ve Tüketicilerin Gönüllülük İsteği Üzerindeki Etkisi
Sahin Kazazoglu G. N., BURNAZ H. Ş.
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018
2018
2018Mobil Navigasyon ile Park Yeri Uygulaması: Tüketici için Gerçekten Faydalı, Kolay ve Risksiz mi?
Kabakçı M., Bilgili B., Burnaz H. Ş.
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.10-20
2018
2018How Does Relationship Marketing Relate to Performance?
Sanisoğlu M., Burnaz H. Ş.
Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, ss.30-40
2018
2018Does Political Affiliation Affect the Way Voters Gaze at Printed Advertisements? An Eye-tracking Study
Al-Burai A., Burnaz H. Ş., Girişken Y.
Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, ss.10-20
2017
2017Brand Name and Ad Execution Format: Influence of Stereotypical Associations in Utilitarian Service Context
COŞKUN M., ERGEN KELEŞ F. H., BURNAZ H. Ş.
AMA Summer Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Ağustos 2017
2017
2017The Impact of Store Disorderliness on Shopping Behavior in a Fashion Retail Context
COŞKUN M., BURNAZ H. Ş.
American Marketing Association Summer Conference, 4 - 06 Ağustos 2017
2017
2017A Typology for P2P Access Based Exchanges in Marketplaces
Ülker C., Burnaz H. Ş.
Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017, ss.716-722
2017
2017Is the Behavior of Consumer Always Conscious?
Coşkun M., Burnaz H. Ş.
Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017, ss.10-20
2016
2016How Does the Perceived Deviancy of Online Reviews Affect the Ethicality Perception?
Sahin Kazazoglu G. N., ÖZCELİK A. B., BURNAZ H. Ş.
7th International Conference on Governance Fraud Ethics and Social Responsibility, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2016
2016
2016Innovativeness Impact on Attitude Development towards Mobile Payment Applications
AYDIN G., BURNAZ H. Ş.
International Management Development Association (IMDA) 25th Annual World Business Congress, Londrina, Brezilya, 15 - 19 Haziran 2016
2013
2013A MULTI CRITERIA DECISION ANALYSIS APPROACH TO MEASURE THE EFFECTIVENESS OF SPORTS SPONSORSHIP
Isik M., Ozaydin O., Burnaz S., Topcu Y. İ.
16th Biennial World Marketing Congress on Looking Forward, Looking Back - Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing, Melbourne, Avustralya, 17 - 20 Temmuz 2013, ss.564-573
2015
2015Decision of advertising media selection by using ANP in the FMCG industry
YEŞİLYURT C., BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ.
The 27th European Conference on Operational Research (EURO 2015), Glasgow, Birleşik Krallık, 12 - 15 Temmuz 2015, ss.78
2014
2014The Role of Peer Influence on Brand Community Commitment A SEM Model for Brand Communities in a Social Networking Site
DEMİRAY M., BURNAZ H. Ş.
AMA 2014 Summer Marketing Educators’ Conference, San-Francisco, Kostarika, 1 - 03 Ağustos 2014
2014
2014The Effects of Company Responses to Negative Comments on Other Customers Attitudes toward Brand in Company hosted Social Networking Sites
DEMİRAY M., BURNAZ H. Ş.
Global Business Conference, Dubrovnik, Hırvatistan, 1 - 04 Ekim 2014, ss.80-86
2013
2013A Decision Model for Preventing Seasonality in Chocolate Purchasing
BURNAZ H. Ş., VATANSEVER F., İPEK S., TOPCU Y. İ.
The 26th EURO - INFORMS Joint International Conference, Roma, İtalya, 1 - 04 Temmuz 2013, ss.18
2012
2012MARKA TOPLULUKLARINDA FİKİR LİDERLİĞİ: YENİ ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİNİN OLUŞMASINDAKİ ROLÜ
Demiray M., Burnaz H. Ş.
17. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, ss.21-40
2012
2012Evaluation of Entry and Penetration Strategies to Middle East Market Utilizing A Multi Criteria Decision Analysis Approach
MERVE Y., ŞERAFETTİN Ö., BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ.
The 42nd International Conference on Computers and Industrial Engineering, Cape-Town, Güney Afrika, 16 - 18 Temmuz 2012
2012
2012A Decision Analysis on Cooperative Advertising
BURNAZ H. Ş., EKMEKCİ E., TOPCU Y. İ.
The 25th European Conference on Operational Research (EURO XXV), Vilnius, Litvanya, 8 - 11 Temmuz 2012, ss.49
2012
2012The Country of Origin Effect on Purchasing Intention of Turkish Consumers for Leather Shoes
Coşkun M., Burnaz H. Ş.
International Management Development Association (IMDA) 21st Annual World Business Congress, Helsinki, Finlandiya, 4 - 08 Temmuz 2012, ss.236-243
2012
2012Online Brand Communities: Their Influence on new product adoption
Demiray M., Burnaz H. Ş.
TUB-ITU Joint Conference 2012, Berlin, Almanya, 11 - 14 Ocak 2012, ss.1
2011
2011A Decision Support on Planning Retail Tenant Mix in Shopping Malls
BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ.
7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, ss.317-323
2011
2011A Multi-Criteria Decision Support Model for Effective Portfolio Management of an Automobile Manufacturing Company
YILMAZ F., BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ.
The 21st International Conference on Multiple Criteria Decision Making (MCDM 2011), Jyvaskyla, Finlandiya, 13 - 17 Haziran 2011, ss.230
2011
2011Determining the Effects of Sports Sponsorship Success
IŞIK M., ÖZAYDIN Ö., TOPCU Y. İ., BURNAZ H. Ş.
The 21st International Conference on Multiple Criteria Decision Making (MCDM 2011), Jyvaskyla, Finlandiya, 13 - 17 Haziran 2011, ss.231
2010
2010A Multi Criteria Decision Analysis For Mobile Phone Purchasing
BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ.
Global Marketing Conference, Tokyo, Japonya, 9 - 11 Eylül 2010, ss.2325-2336
2010
2010Advertising Value of Mobile Marketing Activities and Consumer Attitudes
GÖZDE E., BURNAZ H. Ş., URAY N.
Global Marketing Conference, Tokyo, Japonya, 9 - 11 Eylül 2010, ss.511-522
2010
2010Profiling Fast Fashion Apparel Shoppers A Study on Consumers Perceived Shopping Values
CANAN A., BURNAZ H. Ş.
International Management Development Association (IMDA) The 19th Annual World Business Congress, Konya, Türkiye, 20 - 25 Temmuz 2010, ss.271-278
2010
2010An AHP model to evaluate brand equity of sports clubs
IŞIK M., ÖZAYDIN Ö., TOPCU Y. İ., BURNAZ H. Ş.
The 24th European Conference on Operational Research (EURO XXIV), Lizbon, Portekiz, 11 - 14 Temmuz 2010, ss.71
2010
2010An Emerging Concept Digital Strategies and I Marketing
HALİL İBRAHİM T., BURNAZ H. Ş.
NMIC - 2nd International Conference on New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, ss.100-106
2010
2010The Use of Social Media as a New Marketing Communications Tool
HANDE H., TUĞÇE Ö., BURNAZ H. Ş.
NMIC - 2nd International Conference on New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, ss.148-153
2010
2010Perceived Shopping Values of Young Consumers in Fast Fashion Retailing
CANAN A., BURNAZ H. Ş.
7th International Conference For Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research, ESHTE, Lizbon, Portekiz, 7 - 09 Nisan 2010, ss.484-489
2009
2009Web Sitelerinde Bilgi İçeriğinin Yerelleşmesi Türkiye deki Çokuluslu Firmalar
NACAR R., BURNAZ H. Ş.
14.Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.478-487
2009
2009Comparison of Two Apparel Retailer Companies: A Multiple Criteria Evaluation of Retail Locations
TOPCU Y. İ., BURNAZ H. Ş.
The 23rd European Conference on Operational Research (EURO XXIII), Bonn, Almanya, 5 - 08 Temmuz 2009, ss.35
2009
2009Modeling Marketing Strategies against Market Entries of Innovative Products
GÜLÜM S., DEDES S., BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ.
The 20th International Conference on Multiple Criteria Decision Making (MCDM 2009), Chengdu, Çin, 21 - 26 Haziran 2009, ss.202-203
2008
2008Ekolojik Tekstil Ürünlerinin Pazarlanmasına Yönelik Tüketici Tutumları ve Etkili Faktörler
Canan A., BURNAZ H. Ş.
13.Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.441-456
2007
2007Algılanan Mağaza İmajı Marks And Spencer ve Boyner Mağazalarının Karşılaştırılmasına Yönelik Bir İnceleme
ATAKAN M. G. S., BURNAZ H. Ş.
12.Pazarlama Kongresi, Sakarya, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2007, ss.183-200
2007
2007A Multi Criteria Analysis of Factors Influencing Organic Food Marketing
TOPCU Y. İ., BURNAZ H. Ş., SÜHA U.
The 13th World Marketing Congress, Verona, İtalya, 11 - 14 Temmuz 2007, ss.283-287
2007
2007Content Analysis of Web Site as the Communication Medium Does the Culture Matter
URAY N., ÖZGE E., BURNAZ H. Ş.
International Management Development Association (IMDA). The 16th Annual World Business Congress, Maastricht, Hollanda, 4 - 08 Temmuz 2007, ss.418-426
2007
2007ANP Application in Mobile Phone Purchasing Process
TOSUN O., GÜNGÖR A., BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ.
The 22nd European Conference on Operational Research (EURO XXII), Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Temmuz 2007, ss.119
2007
2007Content Analysis of Web Site as the Communication Medium: Does the Culture Matter?
Uray N., Eldas O., Burnaz S.
16th World Business Congress, Maastricht, Hollanda, 4 - 08 Temmuz 2007, cilt.16, ss.418-426
2006
2006Marks and Spencer in Turkey The Store Image of an International Retailer
M G Serap A., BURNAZ H. Ş.
13th International Conference of EIRASS on Retailing and Services Science, Budapest, Macaristan, 9 - 12 Temmuz 2006
2005
2005A Multi Criteria Decision Model for Turkish Soft Drink Industry
BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ.
The 8th International Symposium on the Analytic Hierarchy Process, Honolulu, 7 - 10 Temmuz 2005
2005
2005Perceived Conduct and Ethical Issues among Faculty Members
BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ., M G Serap A.
The 12th World Marketing Congress, Münster, Almanya, 6 - 09 Temmuz 2005, cilt.329
2004
2004A Decision Support Proposal for Retailer Selection Problem
TOPCU Y. İ., BURNAZ H. Ş.
The 17th International Conference on Multiple Criteria Decision Making, Whistler, Kanada, 6 - 11 Ağustos 2004
2004
2004Modeling Marketing Strategies in Organic Food through Analytic Network Process
TOPCU Y. İ., BURNAZ H. Ş., URGAN S.
The 17th International Conference on Multiple Criteria Decision Making (MCDM 2004), Whistler, Kanada, 6 - 11 Ağustos 2004, ss.171
2004
2004An Exploratory Study on Consumers Attitudes Towards Online Buying Why They Do Not Buy
BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ., Ekin S.
4th Annual Conference, The International Academy of E-Business, Atlantic City, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 31 Mart 2004, ss.27-30
2004
2004Adoption of Internet Banking by Turkish Customers Profile of Adopters vs Nonadopters
GONCA U., URAY N., BURNAZ H. Ş.
4th Annual Conference, The International Academy of E-Business, Atlantic City, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 31 Mart 2004, ss.157-160
2003
2003Analysis of Advertising Content A Cross Cultural Comparison of American German and Turkish Advertisements
BURNAZ H. Ş., URAY N., ATAMAN M. B., ELMADAĞ BAŞ A. B.
9th Cross-Cultural Research Conference, Rose Hall, Jamaika, 10 - 14 Aralık 2003
2003
2003Geleceğin Yöneticilerinin İş Ahlakına Bakışı Üzerine Bir Çalışma
BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ., EKİN S.
1. Uluslararası İş ve Meslek Ahlakı Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2003, ss.356-365
2003
2003Consumers Attitudes towards Social Responsibilities of Companies
Fatih T., BURNAZ H. Ş.
European Business Ethics Network (EBEN), Budapest, Macaristan, 29 - 31 Ağustos 2003, ss.184-187
2003
2003An Investigation of the Ethical Dilemmas Faced by Faculty: The Case of Turkey
ATAKAN M. G. S., BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ.
The 16th EBEN Annual Conference, Budapest, Macaristan, 29 - 31 Ağustos 2003, ss.188-190
2003
2003A Multicultural Comparison of Ethical Perceptions of Students
ATAKAN M. G. S., BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ.
EURO / INFORMS Joint International Meeting, İstanbul, Türkiye, 6 - 10 Temmuz 2003, ss.123
2002
2002Consumers Adoption of Internet Usage in Turkey Comparison between Online Shoppers and Nonshoppers
BURNAZ H. Ş., EKİN S.
International Management Development Association (IMDA) The 11th Annual World Business Congress, Antalya, Türkiye, 10 - 14 Temmuz 2002, ss.540-547
2002
2002Business Ethics Considerations of Purchasing Professionals
BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ.
International Management Development Association (IMDA) The 11th Annual World Business Congress, Antalya, Türkiye, 10 - 14 Temmuz 2002, ss.253-260
2002
2002Suppliers’ perceptions of ethical implications: A comparison with their counterparts’ considerations
TOPCU Y. İ., BURNAZ H. Ş.
The 12th Mini EURO Conference, Brüksel, Belçika, 2 - 05 Nisan 2002, ss.117
1999
1999Sex Role Portrayals in Turkish Television Advertisements
URAY N., BURNAZ H. Ş.
Istanbul Technical University and Technical University of Berlin Joint Conference, İstanbul, Türkiye, 11 Kasım 1999 - 12 Kasım 2001
2001
2001Ethical issues in buyer supplier relationships
TOPCU Y. İ., BURNAZ H. Ş.
The 18th European Conference on Operational Research (EURO 2001), Rotterdam, Hollanda, 09 Temmuz 2001, ss.173
2001
2001An integrated decision aid for point of purchase selection
BURNAZ H. Ş., TOPCU Y. İ.
The 18th European Conference on Operational Research (EURO 2001), Rotterdam, Hollanda, 9 - 11 Temmuz 2001, ss.49
2001
2001Information Content in TV Advertising A Comparative Analysis of German and Turkish TV Commercials
URAY N., BURNAZ H. Ş.
The 10th Biennial World Marketing Congress, Cardiff, Birleşik Krallık, 27 Haziran - 01 Temmuz 2001
2001
2001Reklamda Bilgi İçeriği ve Yaratıcı Strateji Türkiye Almanya Karşılaştırması
URAY N., BURNAZ H. Ş.
6.Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, ss.303-313
2000
2000Reklamlarda Kadın Erkek Rollerindeki Değişiklik
URAY N., BURNAZ H. Ş.
5.Pazarlama Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2000, ss.425-445
1998
1998Marketing practices and performance of the Turkish clothing industry firms exporting to the European Union
Sezgin S., Uray N., Burnaz S.
International Conference on Globalization, The Multinational Firm, and Emerging Economies, CESME, Türkiye, 01 Mayıs 1998, cilt.10, ss.163-190
1998
1998The Evolution of Large Scale Retailing in Turkey
BURNAZ H. Ş.
Istanbul Technical University and Technical University of Berlin Joint Conference, Berlin, Almanya, 22 - 23 Ekim 1998
1998
1998Marketing Strategies of the Turkish Clothing Firms Exporting to EU Countries
SEZGİN S. D., URAY N., BURNAZ H. Ş.
The International Conference on Globalization, The International Firm and Emerging Economies, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 1998
1993
1993The ATMs at the Start of the 21st Century A Productivity Paradox
SEZGİN S. D., URAY N., BURNAZ H. Ş.
International Conference on Business and Economic Development in Middle Eastern and Mediterranean Countries, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Temmuz 1993
Kitap & Kitap Bölümleri
2019
2019Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing
Altinbasak-Farina İ. (Editör), Burnaz H. Ş. (Editör)
Springer Nature, Singapore, 2019
2019
2019Competitive Deviance from Ethicality: A Focus On Online Settings
Sahin Kazazoglu G. N., ÖZÇELİK A. B., BURNAZ H. Ş.
Ethics, Corporate Social Responsibility and Sustainability in Marketing, , Editör, https://link.springer.com/book/10.10072F978-981-13-7924-6, ss.19-43, 2019
2018
2018Rekabet Stratejileri
BURNAZ H. Ş.
Pazarlama İlkeleri, Gegez, Ahmet Ercan, Editör, BETA, ss.542-567, 2018
2018
2018Müşteri İçgörüsü Edinmeye Yönelik Pazarlama Bilgi Sistemi
Burnaz H. Ş., Korkut Altuna O.
Pazarlama İlkeleri, Gegez E., Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.104-139, 2018
2017
2017To Switch or Not? Analyzing The Question for Consumers in Turkish Mobile Telecommunications
ULUBASOGLU G., SENEL M., BURNAZ H. Ş.
Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics, Rossi, Patricia, Editör, Springer International AG, ss.969-982, 2017
2016
2016The Impact of Company Facebook Page on Wom Communication of New Product
Demiray M., Burnaz H. Ş.
Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing, Campbell C., Ma J., Editör, Springer, Cham, ss.234-243, 2016
2016
2016A Multi Criteria Decision Analysis Approach to Measure the Effectiveness of Sports Sponsorship
IŞIK M., ÖZAYDIN Ö., Burnaz H. Ş., Topcu Y. İ.
Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing, Campbell C., Ma J. , Editör, Springer, Cham, ss.564-573, 2016
2016
2016The Crowdfunding Market: Models, Platforms and Projets
DEMİRAY M., BURNAZ H. Ş., ASLANBAY Y.
Crowdfunding for Sustainable Entrepreneurship and Innovation, , Editör, IGI Global, 2016
2013
2013Culture and Websites Interaction: Issues and Perspectives
NACAR R., BURNAZ H. Ş., URAY N.
Cultural and Technological Influences on Global Business, Christiansen, Bryan; Turkina, Ekaterina; Williams, Nigel, Editör, IGI Global, ss.316-351, 2013
2011
2011İlişkisel Pazarlamada Müşteri ile İletişimin Değişen Yapısı: Sosyal Medyanın Rolü Üzerine Bir Değerlendirme
BURNAZ H. Ş., URAY N.
Selime Sezgin e Armağan, N.Uray, Ş.Burnaz, E.Karaosmanoğlu, B.Elmadağ Baş, G.Ulubaşoğlu, C.Aktan, M.Demiray, Editör, BETA, ss.23-35, 2011
2007
2007Pazarlama ile Üretim-Araştırma-Geliştirme-Tasarım Etkileşimi: Rekabet Üstünlüğüne Giden Yol
URAY N., BURNAZ H. Ş.
Sıtkı Gözlü ye Armağan, , Editör, Çağlayan, 2007
2001
2001Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili
URAY N., BURNAZ H. Ş.
Nezih Neyzi ye Armağan, , Editör, Pazarlama Ve Kamuoyu Araştırmacıları Derneği, ss.220-231, 2001
2000
2000Marketing Practices and Performance of the Turkish Clothing Industry Firms Exporting to the European Union
SEZGİN S. D., URAY N., BURNAZ H. Ş.
Advances in International Marketing, Atilla Yaprak, Hulya Tutek, Editör, Ablex Publishing Corp., JAI Press, ss.163-190, 2000
Diğer Yayınlar
2000
2000Türk Binek Otomobil Sektörünün Gelişimi
Burnaz H. Ş., Burnaz Z. T.
Diğer, ss.297-310, 2000
Desteklenen Projeler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorİTÜ Girişimcilik ve İnovasyon Sertifika Programı 1601 Üniversitelerde Girişimcilik Sertifika Programı Oluşturulması ve Yürütülmesi
TÜBİTAK Projesi
Burnaz H. Ş. (Yürütücü)
2019 - 2022
2019 - 2022KA2: Cooperation for innovation and the exchange of good practices - Knowledge Alliances
Erasmus Projesi
Burnaz H. Ş. (Yürütücü), Erden Bayazıt Z., Yurttaş Ş. A.
2019 - 2022
2019 - 2022ANALYZING CUSTOMER ENGAGEMENT THROUGH CUSTOMER EXPERIENCE IN HEALTHCARE INDUSTRY
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Burnaz H. Ş. (Yürütücü), Özçelik A. B.
2012 - 2021
2012 - 2021Tüketici satın alma niyeti üzerinde menşe ülke bilgisinin rolü: Deri ayakkabı sektöründe bir uygulama
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Burnaz H. Ş. (Yürütücü)
2016 - 2019
2016 - 2019Mobil Numara Taşıma Yolu ile Operatör Değiştirme Davranışlarının Analizi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Burnaz H. Ş. (Yürütücü)
2016 - 2018
2016 - 2018Innovativeness Impact on Attitude Development Towards Mobile Payment Applications
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Burnaz H. Ş. (Yürütücü)
2013 - 2018
2013 - 2018Çikolata Satışlarındaki Mevsimselik Etkisini Düzenlemeye Yönelik Bir Karar Modeli Yapılandırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Burnaz H. Ş. (Yürütücü)
2012 - 2018
2012 - 2018Çok Kriterli Kara Analizi Yaklaşımı ile Pazara Giriş ve Derinleşme Stratejilerinin Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Burnaz H. Ş. (Yürütücü)
2011 - 2018
2011 - 2018Otomobil Üreticisi Bir Şirketin Etkin Portföy Yönetimi İçin Çok Kriterli Karar Destek Modeli
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Burnaz H. Ş. (Yürütücü)
2010 - 2018
2010 - 2018MOBİL PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN REKLAM DEĞERİ VE TÜKETİCİ TUTUMLARI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Burnaz H. Ş. (Yürütücü)
2008 - 2018
2008 - 2018Pazarlama Etiğinde Kültürler arası Birs Karşılaştırma: Türkiye, Tayland ve Amerika Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Burnaz H. Ş. (Yürütücü)
2007 - 2018
2007 - 2018Organik Gıda Ürünlerinin Pazarlanmasının Etkileyen Faktörlerin Çok Ölçütlü Analizi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Burnaz H. Ş. (Yürütücü)
2001 - 2002
2001 - 2002Türk,Alman ve Amerikan TV Reklamlarının Tipolojisi Kültürler arası bir Karşılaştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Burnaz H. Ş. (Yürütücü)
Bilimsel Hakemlikler
Eylül 2020
Eylül 2020Journal Of Business Research
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2019
Ağustos 2019JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2015
Ocak 2015Journal Of Business Ethics
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2014
Ekim 2014JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2011
Mayıs 2011International Marketing Review
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018ANKOS
Katılımcı
Antalya-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 133
h-indeksi (WOS): 5
Jüri Üyelikleri
Ekim-2017
Ekim 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Doçentlik Jürisi - Bahçeşehir Üniversitesi
Haziran-2017
Haziran 2017Doçentlik Sınavı
Doçentlik Jürisi - ÜAK
Haziran-2017
Haziran 2017Doçentlik Sınavı
Doçentlik Jürisi - ÜAK
Mayıs-2017
Mayıs 2017Doçentlik Sınavı
Doçentlik Jürisi - ÜAK
Mayıs-2017
Mayıs 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Profesörlük Jürisi - İstanbul Üniversitesi
Nisan-2017
Nisan 2017Doçentlik Sınavı
Doçentlik Jürisi - ÜAK
Nisan-2017
Nisan 2017Doçentlik Sınavı
Doçentlik Jürisi - ÜAK
Mart-2017
Mart 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Profesörlük Jürisi - Bahçeşehir Üniversitesi İletişim
Mart-2017
Mart 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Profesörlük Jürisi - Bahçeşehir Üniversitesi İşletme
Ocak-2017
Ocak 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Doçentlik Jürisi - İstanbul Ünivesitesi
Eylül-2016
Eylül 2016Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Doçentlik Jürisi - İstanbul Bilgi Üniversitesi
Mart-2016
Mart 2016Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Yardımcı Doçentlik Jürisi - Piri Reis Üniversitesi
Ocak-2016
Ocak 2016Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Profesörlük Jürisi - Kemerburgaz Üniversitesi
Temmuz-2015
Temmuz 2015Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Yardımcı Doçentlik Jürisi - Trakya Üniversitesi
Mayıs-2015
Mayıs 2015Doçentlik Sınavı
Doçentlik Jürisi - ÜAK
Mayıs-2015
Mayıs 2015Doçentlik Sınavı
Doçentlik Jürisi - ÜAK
Mayıs-2015
Mayıs 2015Doçentlik Sınavı
Doçentlik Jürisi - ÜAK
Ocak-2015
Ocak 2015Doçentlik Sınavı
Doçentlik Jürisi - ÜAK
Kasım-2014
Kasım 2014Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Profesörlük Jürisi - İstanbul Üniversitesi
Mart-2014
Mart 2014Doçentlik Sınavı
Doçentlik Jürisi - ÜAK
Mart-2014
Mart 2014Doçentlik Sınavı
Doçentlik Jürisi - ÜAK
Mart-2014
Mart 2014Doçentlik Sınavı
Doçentlik Jürisi - ÜAK
Kasım-2013
Kasım 2013Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Yardımcı Doçentlik Jürisi - Nişantaşı Üniversitesi
Ağustos-2011
Ağustos 2011