Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Abdülkadir Merâgî'ye Ait Camiu'l Elhan ve Makâsidu'l Elhan Adlı Eserlerde Yer Alan Makamların KArşılaştırmalı İncelenmesi

I. Bilsel Uluslararası Aspendos Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Şubat 2024, ss.611-622

“XVIII. Yüzyıl Klasik Türk Makam Müziği Üzerine Bir İnceleme

2. Bilsel Uluslararası Ahlat Bilimsel Araştırmalar Kongresi / 2. Bilsel International Ahlat Scientific Researches Congress , Bitlis, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, cilt.1, ss.20-30

Hamparsum Nota Yazısı

International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS 2020), Konya, Türkiye, 14 - 15 Kasım 2020, ss.155-167

III. Selim Döneminde Geliştirilmiş İki Farklı Nota Yazısı: Abdülbâki Nâsır Dede’nin “Ebced” ve Hamparsum Limonciyan’ın “Khaz” Nota Yazısı

International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS 2020), Konya, Türkiye, 14 - 15 Kasım 2020, ss.168-181

Khaz Nota(lama) Sistemi ve Osmanlı Dönemi Klasik Türk Makam Müziğindeki Yansıması

Uluslararası "Kültür, Sanat, İletişim" Sempozyumu / Internatioanal "Culture, Art, Communications1 Symposium, İstanbul, Türkiye, 04 Nisan 2013

Müzik ve Şiddet Etkileşimi Bağlamında Marilyn Manson Örneklemi

III. Geçmişten Geleceğe Müzik ve Şiddet Etkileşimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 11 Mart 2010

Türkiye'de Görme Engellilerin Müzik Eğitimine Genel Bir Bakış

5. İstanbul Müzik Öğretmenleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2009

Müzik Araştırmalarında Akademik ve Bilimsel Etik Sorunu

5. İstanbul Müzik Öğretmenleri Sempozyum, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2009

The Musical Notation of Hamparsum Limonciyan as Introduced to Turkish Music in the First Quarter of the Nineteenth Century

10th Anniversary Mediterranean Studies Congress, Portugal, Lisbon, Portekiz, 30 Mayıs - 03 Haziran 2007, ss.30-32

Two Different Musical Notations of Traditional Turkish Music in the First Half of 19th Century’s Ottoman Empire: Notation of Abdulbaki Nasir Dede and Hamparsum Limonciyan

"Two Different Musical Notations of Traditional Turkish Music in the First Half of 19th Century’s Ottoman Empire: Notation of Abdulbaki Nasir Dede and Hamparsum LInternational Music Congress, International Hawaii Congress, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Ocak 2007

Günümüz Türkiyesi’nde Toplumun Müzik Anlayışı ve bir Paradoks: ‘Sanatın Yaşamsal Bir Zorunluluğu Olarak Sosyalleşirken Estetik Değer ve Etkilerinden Ödün Vermesi

1. Türkiye Estetik Kongresi: “Türkiye’de Estetik" / 1st Turkish Congress Of Aesthetics: "Aesthetics in Turkey" SANART-ODTÜ, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2006, ss.20

Eğitim Felsefesi ve Müzik Eğitimi

II. İstanbul Müzik Öğretmenleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2006

Hamparsum Notası

Uluslararası Osmanlı Dönemi Türk Müziği Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Nisan 2006

Müzikbilim / Müzikoloji Eğitiminde "Bilimsellik" Anlayışının Sözelden Uygulama Düzeyine Aktarılması (Bilimsel Yöntem ve Araştırma Kavramları Üzerine Tespitler)

XIV. Ulusal Eğitim Blimleri Kongresi - Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi ve Tübitak, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.608-612

Müzikte Tarihsel Bilinç Olgusu

Müzik Sempozyumu - Erciyes Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2005, ss.55-63

Müzik Zevkinin Gelişmesinde Müzik Öğretmenlerinin Rolü ve Önemi

1. İstanbul Müzik Öğretmenleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2005

Müzik Paleografyası ve Müzikoloji

III. Uluslararası Müzikoloji Sempozyumu,, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2001

Kitap & Kitap Bölümleri

İki Farklı Hamparsum Nota Defterinde Yer Alan Yusuf Paşa’nın Nihâvend Saz Semâisi Notalarının Karşılaştırılması

Güzel Sanatlar Alanında Uluslararası Araştırmalar X, Feryal Beykal Orhun, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.1-18, 2024

Mildan Niyazi Ayomak'ın Klasik Türk Makam Müziği Anlayışı

Sosyal Bilimlerde Çokyönlü Arayışlar, Yasemin Ulutürk Sakarya, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.133-145, 2023

On beşinci Yüzyıl Makam Müziği Kuramında Gerdâniye Makamı

Müzik Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, Hasan Arapgirlioğlu, Editör, Serüven Yayınevi / Serüven Publishing, Ankara, ss.177-200, 2023

Tarihsel Süreç İçerisinde Muzika-yi Hümayun

Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 14, Meryem BULUT, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.1735-1757, 2023

Hamparsum Nota(lama) Sisteminin Yapısal Kökenleri Üzerine Bir İnceleme

Hamparsum Nota(lama) Sisteminin Yapısal Kökenleri Üzerine Bir İnceleme, Salih Çeçen,Zeynel Karacagil,Ali Osman Tiro,Ömer Kahya,Şafak Bozgun, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.323-337, 2020 Creative Commons License

Hamparsum Limonciyan ve Nota(lama) Sistemi / Hamparsum Limonciyan and His Notation System

Müzik Ve Bilim Dergisi 6. Yıl Seçme Makaleler / Journal Of Music and Science Selected Articles 6th Year Edition, Book Editor: Gülay KARAMAHMUTOĞLU, Editör, Bahariye Sanat Galerisi Yayınları, İstanbul, ss.73-90, 2009

Türk Müziğinde Kullanılan Notalama Sistemleri ( 8 - Kültür ve Sanat)

Türkler , Hasan Celal Güzel,Kemal Çiçek,Salim Koca, Editör, Yeni Türkiye Yayınları, Ankara, ss.905-918, 2002

Music In The Tanzimat Era Sultans and Their Music Understandings

The Great Ottoman Turkish Civilisation ( 4 - Culture and Arts ), Kemal Çiçek,Ercüment Kuran,Nejat Göyünç,İlber Ortaylı, Editör, Yeni Türkiye Yayınları, Ankara, ss.609-620, 2000

Tanzimat Dönemi’nde Müzik: Dönem Padişahları ve Müzik Anlayışları

Osmanlı ( 10 - Kültür ve Sanat ), Kemal Çiçel,Cem Oğuz, Editör, Yeni Türkiye Yayınları, Ankara, ss.628-638, 1999