Desteklenen Projeler
-
2018 - Devam Ediyor Components of Customer Experience and Their Role for Value Co-creation
-
2018 - Devam Ediyor Açık Kaynak Kodlu Yazılımları için Modelleme, Eğitim Tespit ve Analiz Platformu
-
2019 - 2021 Müşteri Deneyimi, Algılanan Değer ve Pazarlama Performansı İlişkisi: Yapısal Eşitlik Modeli Ile Teori Testi ve Deneyim Yönetimi Açısından Stratejik Yaklaşım Önerilerinin Geliştirilmesi
-
2017 - 2018 Hastanelerin Acil Birimleri için Etkinlik ve Hizmet Kalitesi Ölçütlerinin Analizi
-
2016 - 2018 Tüketici ve İhlalci Marka İlişkisi Üzerinde Öz-Referans Etkisinin Değişimleme Rolü
-
2015 - 2018 KURUMSAL MARKA İHLALLERİNİN KURUMSAL MARKAYI CEZALANDIRMA EĞİLİMİ EZERİNDEKİ ETKİSİ: DİNADARLIK YAKLAŞIMININ DEĞİŞİMLEME ROLÜ
-
2015 - 2018 CALL I: INNOVATİON START-UPS AND ENTREPRENEURİAL STRATEGİES CALL II: BRAND TRANSGRESSİONS AND GENDER ISSUES
-
2012 - 2018 Why are we on Facebook_ Determinants of Social Medi Engagement
-
2011 - 2018 Do Determinants of online mobile sevice adoption differ between completely new and ıncremental mobil service ınnovatins
-
2009 - 2018 KİŞİSEL FAKTÖRLERİN KURUMSAL İMAJ OLUŞUMUNA ETKİSİ VE KURUMSAL İLETİŞİM ÇABALARININ ALGILANAN BÜTÜNLEŞMESİNİN ROLU TÜKETİCİ TEMLLİ BİR MODEL
-
2016 - 2016 Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi
-
2009 - 2011 PAZARLAMA VE AR-GE DEPARTMANLARININ ENTEGRASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE YENİ ÜRÜN BAŞARISINA ETKİLERİ: SEKTÖRLER ARASI BİR KARŞILAŞTIRMA