10. Mimarlıkta Sayısal Tasarım Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2016, ss.290-299
Bu çalışmada, sanal gerçeklikte mekan deneyimleyen kullanıcıların duygu ve konsantrasyon durumlarındaki değişimler ile, etraflarındaki sanal mimari çevreyle dinamik bir etkileşim kurulması hedeflenmektedir. Çalışmada, sanal çevreye çeşitli müdahalelerde bulunmak üzere kullanıcı tarafından belirlenen zihinsel komutların oluşturduğu beyin dalgası örüntüleri, EEG (elektroensefalografi) ile kaydedilerek bilgisayar komutlarına dönüştürülmektedir. Kullanıcı kendi tanımladığı bu komutları, dijital olarak oluşturulmuş ortamları sanal gerçeklik ile deneyimlerken yeniden düşünerek içinde olduğu ortama müdahale etmekte ve sanal mekânla nörolojik olarak dinamik etkileşim sağlamaktadır. Bu sistem ile, sanal gerçeklik uygulamalarında alternatif bir hareket kontrolü sağlamanın yanı sıra, fiziksel dünyada mümkün olmayan deneyimlerin tasarlanmasını sağlayabilecektir.